Serwis
Sprzątanie pokoi podczas Państwa pobytu odbywa się co 3 dni lub na życzenie.
Kosmetyki hotelowe oraz woda dostępne są w recepcji hotelu.
Usługa pralnicza
Usługa pralnicza dostępna jest na Państwa życzenie. W celu zamówienia usługi prosimy o kontakt z recepcją.
Akcesoria
W recepcji dostępne są igielniki, zestawy do czyszczenia obuwia oraz odzieży.
Doba hotelowa trwa od 15.00 w dniu przyjazdu do 11.00 w dniu wyjazdu
Warunki Rezerwacji
Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata min. 40% wartości całego pobytu, do 48h od dokonania rezerwacji na nr konta:
Nr konta dla przelewów krajowych:
23 1090 1098 0000 0001 4802 2907
Nr konta dla przelewów zagranicznych:
nr konta PL23 1090 1098 0000 0001 4802 2907
SWIFT: WBKPPLPP
Wpłata do 100% jest wymagana najpóźniej podczas zameldowania w recepcji hotelu
PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z HOTELOWYM REGULAMINEM ZAMAWIANIA I ŚWIADCZENIA USŁUG.
Polityka wobec zwierząt
Do naszego hotelu można przyjechać ze swoim zwierzęciem (np. psem czy kotem). Przyjazd ze zwierzęciem należy zgłosić podczas rezerwacji pobytu i możliwy jest za dodatkową opłatą. Więcej informacji w regulaminie. Prosimy o zapoznanie się z nim przed rezerwacją pobytu.
*Nie rezerwujemy pobytów ze zwierzęciem w nowej części hotelu.
Informujemy:
- Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w cenniku.
- Podane ceny zawierają podatek VAT.
- Każdy pobyt obowiązuje opłata klimatyczna w wysokości 2,50 zł/osoba/doba. Opłata uiszczana jest w hotelu, płatność tylko gotówką.